طلا و جواهرات دیاموند | انواع طلا و جواهرات اصل
جدید ترین سرویس جواهرات برلیان

فهرست مطالب

جدید ترین سرویس جواهرات برلیان

قبل از اینکه از جدید ترین سرویس جواهرات برلیان صحبت کنیم باید بدانیم که جواهرات برلیان چیست ؟ اکثر افراد با شنیدن نام برلیان تصور می کنند که یک نوع سنگ جواهر قیمتی می باشد در حالی که این تصور اصلا درست نیست. جواهرات برلیان جواهراتی هستند که به شکل خاص تراش خورده و ظرافت و زیبایی خاصی دارد که این تراش، تراش مخصوص طلا و الماس نیز است .

امروزه اکثر افردای که می خواهند جواهرات برلیان خریداری کنند به دنبال جدید ترین سرویس جواهرات برلیان می باشند که هنگام استفاده از آن به زیبایی آن ها بیافزاید . سرویس جواهرات برلیان مانند تمام سرویس های طلا و جواهر دیگر از یک دستبند، گردنبند، گوشواره و گاهی یک انگشتر هم شکل تشکیل می شود . عوامل متعددی تعیین کننده قیمت جواهرات و جدید ترین سرویس جواهرات برلیان می باشد از جمله این عوامل شامل وزن جواهرات، جنس جواهرات، اجرات جواهرات، مالیات  و ….. می باشند.

استفاده از جواهرات علاوه بر اینکه به زیبایی ظاهری افراد می شود در سلامت جسم و روان افراد نیز تاثیر گذار است. استفاده از طلا و جواهرات باعث کاهش استرس و آرامش بیشتری در افراد می شود .

سرویس جواهر

سرویس جواهر مناسب چگونه سرویسی می باشد؟ به علت متفاوت بودن سلیقه افراد و رنگ پوست متفاوت و معیار های متفاوتی  که خریدارن  مختلف برای خرید جواهر دارند نمیتوانیم به طور قطعی بیان کنیم که بهترین سرویس جواهر کدام اند. به علاوه بعضی از افراد علاوه بر اینکه سریس جواهر را برای استفاده شخصی و زیبایی ظاهر خریداری می کنند گاهی طلا و جواهرات را به منظور پس انداز خریداری کرده و نگه داری میکنند.

اما اگر به صورت کلی بخواهیم ویژگی جواهرات خوب برای استفاده شخصی و روزمره را بیان کنیم به شرح زیر بیان می شود. سرویس جواهر مناسب جواهراتی هستند که باید متناسب با رنگ پوست افراد باشد و همچنین متناسب با فرم صورت و دست باشد.  مثلا سرویس جواهرات سفید برای پوست سفید و سرویس جواهرات زرد مناسب برای پوست گندمی و تیره مناسب است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که جواهرات برای استفاده روز مره باید داشته باشد باید طلا و جواهراتی که به صورت روز مره استفاده می شود بسیار محکم باشد تا به راحتی آسیب نبیند. امروزه اکثر افردای که می خواهند ازدواج کنند بیشتر به دنبال جدید ترین سرویس جواهرات برلیان می باشند زیرا این جواهرات زیبایی خاصی دارد و بسیار در زیبایی افراد تاثیر گذار است .

یکی از موارد دیگر درمورد خرید طلا و جواهرات، خرید طلا و جواهرات برای آقایان است که در فرهنگ های مختلف نظرات متفاوت می باشد. به علت برخی از فرهنگ ها در ایران بیشتر آقایان بیشتر از طلا سفید استفاده می کنند و هنگام خرید طلا به دنبال طلا سفید

می باشند.

گوشواره جواهر

اکثر افراد تصور می کنند که گوشواره جواهر فقط برای استفاده توسط خانم ها ساخته شده است در حالی که اینطور نیست و گوشواره از دسته جواهراتی است که مشترکا توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از گوشواره جواهر برای آقایان در فرهنگ ها و کشور های مختلف متفاوت است مثلا در ایران خانم ها بیشتر از آقایان از گوشواره جواهر استفاده می کنند.

به طوری که در ایران اکثریت خانم ها به طور مداوم از گوشواره استفاده می کنند . گوشواره جواهر یکی از پر طرفدارترین و پر استفاده ترین  طلا و جواهرات می باشد و گوشواره برلیان از پر فروش ترین گوشواره ها نیز است. افراد همانطور که در خرید سرویس جواهر به دنبال جدید ترین سرویس جواهرات برلیان هستند هنگام خرید جدید گوشواره به دنبال جدیدترین گوشواره جواهر هستند تا زیبایی ظاهریشان را چند برابر کنند.

گوشواره علاوه بر اینکه از جواهراتی است که سروریس طلا را کامل می کند و بدونه سرویس جواهر نیز استفاده می شود می تواند به تنهایی استفاده شود . گوشواره جواهر انواع مختلفی دارد از جمله آن ها گوشواره های آویزی، گوشواره حلقه ای، گوشواره میخی و گوشواره بخیه ای می باشند. که استفاده از هر گوشواره برای مناسبت های مختلف و ست کردن آن ها با لباس های مختلف متفاوت است . گوشواره های نگین دار و گوشواره های آویزی از دسته گوشواره هایی هستند که بیشتر در مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب
خواص انگشتر الماس
خواص انگشتر الماس

ما در این مقاله قصد داریم که در ابتدا توضیحاتی درباره چیستی سنگ الماس به شما ارائه دهیم. سپس ویژگی ها و خواص الماس را

مطالعه بیشتر »