طلا و جواهرات دیاموند | انواع طلا و جواهرات اصل
طراحی گوشواره دخترانه لاکچری

فهرست مطالب

طراحی گوشواره دخترانه لاکچری

یکی از پرطرفدار ترین اقلام طلا و جواهرات گوشواره دخترانه می باشد به همین علت امروزه طراحی گوشواره دخترانه لاکچری به یکی از حساس ترین امور زرگران تبدیل شده است. استفاده از گوشواره طلا به قدری در شیک نشان دادن چهره و استایل موثر است که پسرها نیز به این اکسسوری علاقه نشان داده اند. همان طور که می دانید اگرچه گوشواره پسرانه بیش تر به رنگ سفید و از جنس نقره یا پلاتین ساخته می شود اما گوشواره پسرانه طلا زرد برای نوزادان پسر نیز در بازار به وفور یافت می شود.

امروزه دامنه طراحی گوشواره دخترانه لاکچری بسیار وسعت یافته است به طوری که انتخاب را برای دخترها سخت کرده است. اگر شما نیز جزو دختران سخت پسند و با سلیقه خاص هستید می توانید مدل ذهنی تان را به طلاسازان توضیح دهید تا مطابق آن را برای تان آماده کنند.

طلا و جواهر

روند ساخت طلا و جواهر شامل چندین مرحله بسیار حساس است و اگر یکی از مراحل به درستی انجام نشود محصول نهایی کیفیتی قابل قبول نخواهد داشت به همین علت تجربه و سواد کار لازمه این امر می باشد.  این مراحل شامل ایده پردازی, پیاده سازی طرح, قالب سازی به صورت سه بعدی, ریخته گری, سوهان کاری و پرداخت, مخراج کاری, تمیز کاری, ابزار زدن روی مدل و در نهایت آبکاری طلا می شوند.

نکته حائز اهمیت در باب سفارش ساخت طلا یافتن فروشگاه های قابل اعتماد با زرگران حرفه ای است تا بتوان با اطمینان کامل و خیال آسوده درخواست طراحی گوشواره دخترانه لاکچری را به آن سفارش داد. به همین منزله ما یکی از معتبرترین فروشگاه ها یعنی فروشگاه جواهرات دایموند را معرفی می کنیم که با ارائه محصولات با کیفیت همواره در مقایسه با رقیبان خود در صنعت جواهرات یکه تاز بوده است. بنابراین اگر در نظر دارید یک جفت گوشواره طلا دخترانه کم نظیر به دل بندتان هدیه دهید حتما با مراجعه به وب سایت مجموعه نامبرده مدل دلخواه را سفارش دهید تا توسط طلا سازان ماهر به بهترین نحو برای شما آماده شود.

انواع گوشواره بچه گانه طلا

همان طور که در مطلب بالا اشاره کردیم طراحی گوشواره دخترانه لاکچری بسیار متنوع انجام می شود به همین دلیل انتخاب را برای افراد به امری سخت مبدل نموده است. امروزه تقریبا همه والدین برای دختربچه هایشان گوشواره طلا دخترانه تهیه می کنند به همین علت گوشواره طلا بچه گانه تحت عنوان یکی از پرفروش ترین ها در بازار خرید و فروش طلا و جواهرات یاد می شود. اگر شما عزیزان نیز درصدد خریداری گوشواره طلا برای دختر کوچک تان هستید چند نمونه از خاص ترین انواع گوشواره بچه گانه طلا را به شما معرفی می کنیم:

  • گوشواره طلا ۱۸ عیار بچه گانه کرابو طرح دختر بچه
  • گوشواره طلا دخترانه میخی طرح چشم نظر
  • گوشواره طلا بچه گانه طرح گل بابونه آویزان
  • گوشواره طلا بچه گانه طرح قلب
  • گوشواره طلا بچه گانه حلقه ای ساده

گوشواره بچه گانه طلا ۱۸ عیار

  • طرح میکی موس با اتصال میخی
  • گوشواره طلا دخترانه با طرح ستاره متقارن از نوع عصایی
  • گوشواره طلا بچه گانه مدل پاپیون با نگین ریز برلیان
  • گوشواره طلا بچه گانه مدل گل با نگین زمرد سبز
  • گوشواره بچه گانه طلا سفید با نگین مروارید
  • نیم ست جواهر گردنبند و گوشواره طلا بچه گانه طرح ماهی با نگین های رنگی از برلیان, فیروزه, یاقوت و زمرد

همانطور که مستحضرید طراحی گوشواره دخترانه لاکچری شامل مدل های نامحدود است که هرگز امکان ذکر نام تمامی مدل ها وجود نخواهد داشت. گوشواره جواهر در واقع همان گوشواره های طلا مزین شده با سنگ های قیمتی نظیر الماس, یاقوت, زبرجد و غیره می باشد که انتخاب آن ها برای نوزادان دختر کمی محدودیت دارد.

به عبارت دیگر اگر ترجیح می دهید اکسسوری دخترتان نمای زیادی داشته باشد می توانید از گوشواره جواهر بچه گانه استفاده کنید اما اگر فکر میکنید که گوشواره طلا نگین دار در اثر شیطنت کودک آسیب می بیند بهتر است به سراغ گوشواره طلا ظریف و ساده بروید. در هر صورت به شما والدین عزیز مژده می دهیم که با مراجعه به فروشگاه طلا و جواهر دایموند می توانید از تنوع  طراحی گوشواره دخترانه لاکچری دیدن کنید و با انتخاب مناسب ترین نمونه هدیه ای ارزشمند برای دختران تان تهیه کنید.

گوشواره طلا سفید

 یکی از انواع مدل و طراحی گوشواره دخترانه لاکچری مربوط به گوشواره طلا سفید می باشد. گرچه نحوه اندازه گیری و مقیاس طلای سفید همانند طلای زرد بر اساس قیراط است اما ویژگی و خواص هر کدام از آنها با توجه به مقادیر و نسبت فلزها مقداری متفاوت است. در واقع طلا سفید یک نوع آلیاژ ویژه از فلز طلا محسوب می شود که رنگ آن به خاطر ترکیب کردن یک فاز سفید دیگر نظیر پالادیوم یا نیکل می باشد. پالادیوم انعطاف بیشتر و نیکل استحکام و مقاومت بالاتری به فلز طلا می بخشد.

گوشواره زنانه طلا سفید پس از مدتی استفاده ممکن است درخشش خود را از دست بدهد از این رو پس از ساخت گوشواره طلا سفید روی آن را با لایه ای ظریف از فلز رودیوم می پوشانند و از طریق جلای نیم ست جواهر طلا سفید شما را ماندگار می کنند. خالی از لطف نیست اگر بدانید که با توجه به نرم بودن فلز طلا به نوع زرد آن فلز مس و به نوع سفید آن فلز نقره اضافه می کنند تا استحکام آنها را به حد قابل قبول برسانند. در ادامه چند نمونه از زیباترین طراحی گوشواره دخترانه لاکچری طلا سفید را معرفی می کنیم.

نمونه های گوشواره طلا سفید

  • گوشواره اسپرت طلا سفید
  • گوشواره طلا سفید مدل حلقه ای ساده
  • گوشواره طلا سفید حلقه با نگین الماس تراش برلیان
  • نیم ست جواهر گوشواره و دستبند طلا سفید با نگین الماس تراش برلیان
  • گوشواره طلا سفید مدل گل رز میخی
  • گوشواره طلا سفید آویز بلند مدل حروف انگلیسی
  • گوشواره طلا سفید ظریف دخترانه بدون نگین
  • گوشواره طلا سفید زنانه ارزان مدل قلب

تمامی مدل های نام برده بسیار شکیل و چشم نواز هستند. سرویس طلا کار شده با جواهری نظیر برلیان و زمرد درخشش بیشتری دارند و استایل شما را با کلاس تر نشان می دهد اما قیمت آن ها به طبع از نمونه های بدون نگین گران تر است. بنابراین سفارش طراحی گوشواره دخترانه لاکچری مزین شده با گوهرهای زینتی با قیمت بالاتری همراه است. در ادامه به قیمت گوشواره طلا زنانه و نحوه خریداری امن طلا و جواهرات خواهیم پرداخت.

بهترین سایت خرید طلا

همراهان گرامی باید بدانید که طراحی گوشواره دخترانه لاکچری و با کیفیت بالا فقط توسط زرگران خبره در فروشگاه های معتبر انجام می شود بنابراین یافتن فروشگاه جواهرات با سابقه درخشان امری بسیار مهم تلقی می شود. اگر شما عزیزان جزو آن از دسته از مشتریانی می باشید که خرید آنلاین را ترجیح می دهید ما مجموعه جواهرات دایموند را به عنوان بهترین سایت خرید آنلاین طلا به شما پیشنهاد می دهیم.

کافی است با ورود به وب سایت مذکور از تصاویر مربوط به هزاران مدل و طراحی گوشواره دخترانه لاکچری و نیز دیگر منسوجات طلا و جواهر لذت ببرید. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نوسان قیمت ها و تورم نمی توان قیمت گوشواره زنانه را به طور معینی مشخص کرد.

اما شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت طلا با مراجعه به وب سایت گالری طلا و جواهرات دایموند قیمت به روز زیور آلات را مشاهده کنید. این وب سایت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی منطقی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان است. لازم به ذکر است که طلاسازان ماهر خانواده جواهرات دایموند خریداران خود را از طراحی برندهای روز دنیا همچون تیفانی, کارتیر, رولکس, هرمس, آکوا و غیره بهره مند می کند.

بنابراین ظرافت و کیفیت طراحی گوشواره دخترانه لاکچری و همچنین دیگر انواع ست و نیم ست های این مجموعه در بازار طلا حرف اول را می زنند. لازم به ذکر است که عرضه خدمات ارزشمندی همچون شناسنامه معتبر جواهرات و رسید یا فاکتور خرید از مزیت های این فروشگاه می باشد. همچنین امکان بهره بری مشتریان از مشاوره حرفه ای کارشناسان خرید, پست محصول خریداری شده در امنیت کامل و پذیرش سفارش ساخت انواع مدل های انتزاعی برای خریداران مجموعه نام برده موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب
خواص انگشتر الماس
خواص انگشتر الماس

ما در این مقاله قصد داریم که در ابتدا توضیحاتی درباره چیستی سنگ الماس به شما ارائه دهیم. سپس ویژگی ها و خواص الماس را

مطالعه بیشتر »